Підготовчий курс «Комплексна модель системної партнерської взаємодії дорослих перед вступом дитини до школи в умовах НУШ на 2021 - 2022 навчальний рік»

  Підготовчий курс 

«Комплексна модель системної партнерської взаємодії дорослих перед вступом дитини до школи в умовах НУШ на 2021 - 2022 навчальний рік»
 

Робота з майбутніми першокласниками 

 д


 розпочав свою роботу

підготовчий курс «Комплексна модель системної партнерської взаємодії дорослих перед вступом дитини до школи в умовах НУШ на 2021-2022 н.р.»

 

школа

  

  Всіх бажаючих отримати міцні знання запрошуємо до навчання.

З дітьми будуть працювати кваліфіковані фахівці початкового навчання та виховання.

Ведеться початковий курс вивчення англійської мови. 

Будемо раді бачити Вас у нашому закладі!

          Підготовка до школи здійснюється у мікрогрупах, при цьому важливим є наступне: чітка структура навчального процесу і шкільна атрибутика. У такому разі зусилля педагогів мають бути спрямовані на створенні стереотипів поведінки, пов'язаних із шкільною атрибутикою, до якої відноситься клас, дзвінок, парта, дошка, ранець, домашні завдання, оцінка.

         У класі можуть бути декілька педагогів-помічників, але обов'язково виокремлюється один - вчитель як найважливіший суб'єкт шкільного життя. Моделювання уроку дозволяє формувати у дітей мовлення як засіб комунікації, а саме ставити і відповідати на запитання, просити допомогу.

2021 - 2022 н.р.

 

Група «А»

 

Мурга Ольга Володимирівна

 

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 20 років
  • Категорія – вища
  • Звання - «вчитель - методист»

 

 

 

Педагогічне кредо

"Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель закладає і створює основу творчої людської діяльності"

 

 

1

 

 

 

 

Група «Б»

Штурма Юлія Василівна

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 18 років
  • Категорія – вища

 

 

 

Педагогічне кредо:
"Мені довірено дитинство"

 

 

 

2

 

 

 

Група «В»

Бойчук Ольга Юріївна

 

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 14 років
  • Категорія – перша

 

 

Педагогічне кредо:
"Учитись важко, а навчитись ще важче, але не мусиш зупинятись ти, як учням віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти"

1

 

 

 

 

 Група «Г»

 

Лузихіна Людмила Олегівна

 

 

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 37 років
  • Категорія – вища
  • Звання - «вчитель - методист»

 

 

 Педагогічне кредо:

"Усе можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"

3

 

 

 

Група «Д»

Щерба Тетяна Миколаївна

 

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 13 років
  • Категорія – друга

 

 

 

Педагогічне кредо:

"Кожен учень - це особистість, і в неї треба вкладати знання, уміння і частинку своєї душі"

 

 

 

4

 

 

Група «Е»

Плахотник Любов Степанівна

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 18 років
  • Категорія – перша

 

 

Педагогічне кредо:

"Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!"

 

 

58

 

 

  

Група «Є»

  Яремчук Вікторія Миколаївна         

 

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 35 років
  • Категорія – вища
  • Звання - «вчитель - методист»

 

 

Педагогічне кредо:

 

"Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити"

 

7

 

 

 

Група «Ж»

Маковецька Віталія Валеріївна

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 14 років
  • Категорія – спеціаліст

 

 

 

Педагогічне кредо:

"До кожної дитини ключ знайти, у праці результат хороший мати, упевнено і творчо до мети іти: з любов’ю серце дітям віддавати"

 

 

 

 

 

6

 

 

Група «З»

Котлінська Діана Олегівна

  • Освіта – вища, кваліфікація за дипломом – вчитель початкових класів
  • Посада – вчитель початкових класів
  • Стаж роботи – 4 роки
  • Категорія - спеціаліст

 

 

Педагогічне кредо:

"Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра"

0

 

 

 Всі вчителі активно та добросовісно працюють з учнями

Ми - майбутні школярі!

Годі бігати в дворі!

Будемо читать, писать,

Літери в слова складать!

Ми всі - діти України

Йдемо в НОВУ ШКОЛУ!

Радо приймемо всі зміни,

 Все буде чудово!

      Перехід дитини з дитячого садка у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо.  Одним дітям це додає піднесеного настрою, відчуття виходу на новий життєвий щабель, іншим вселяє ностальгію за звичним життям у дитячому садку, часто породжує стресові стани. Тому дуже важливо, щоб у дошкільному закладі, в сім'ї допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чим займалася, що опановувала вона раніше. Не менш важливо, щоб із перших днів перебування в школі вона на конкретних реаліях переконувалася в цьому. Все це можливе за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.  

0
231345678

 

Психологічна підготовка дитини

до школи
( Поради батькам )

                З дитячого садка йдуть до школи шестирічні діти. Для одних це можливість потрапити у нове цікаве оточення. Для інших - навпаки, випадіння з комфортних стосунків. Для третіх - здійснення заповітного бажання не спати вдень. Усіх шести річок, навіть найбільш підготовлених, у школі очікує безліч труднощів. Вступ дитини до школи завершує її дошкільне дитинство, змінює соціальну ситуацію її розвитку. Однак для того, щоб початок шкільного навчання став початком нового етапу розвитку, дитина повинна бути готовою до нових форм співпраці з дорослим і ровесниками. Неготовність дитини до шкільного навчання зазвичай виявляється із запізненням і через невстигання, шкільні неврози, підвищений рівень неспокою. Іноді ці негативні явища пом'якшуються до кінця другого року навчання, але часто зберігаються і надовго закріплюються.

           Щоб дитина добре вчилася, до моменту вступу до школи у неї повинні бути досить добре розвинені ті системи й функції організму, які з початком навчання зазнають підвищених навантажень. Насамперед, це стосується нервової системи.   Дитина повинна вміти стримувати свою рухову активність, адже їй буде важко висидіти шкільний урок, уважно сприймаючи те, що говорить учитель, опанувати читання та письмо.

           Щоб дитина успішно опанувала письмо, малювання, необхідно розвивати дрібні м'язи рук і формувати моторні (рухові) навички.

             Ще однією дуже важливою умовою успішного навчання у школі є розвинене мовлення, уміння чітко висловлювати свою думку і правильно вимовляти звуки. Без цього малюк не зможе навчитися грамотно писати. Більшість дітей, які вступають до першого класу, функціонально готові до виконання шкільних вимог, без проблем можуть упоратися з навчанням. Однак, як свідчать багаторічні спостереження учителів, психологів, серед першокласників є й такі діти, у яких виникають певні труднощі в навчанні, хоча розумово вони розвинені нормально. Одні погано встигають, інші виконують шкільні вимоги, отримують гарні й навіть відмінні оцінки, але досягають цього ціною великих зусиль. А це дуже швидко призводить до перевантаження й погіршення стану здоров'я дитини: з'являються роздратованість, плаксивість, порушення сну тощо.

              Такі діти не готові до навчання, через те що в них затримується розвиток необхідних для шкільного навчання психічних функцій. Найчастіше така затримка пов'язана з несприятливим перебігом внутрішньоутробного розвитку та пологів, частими захворюваннями на першому році життя, особливо на дизентирію чи диспепсію, що супроводжувалися порушенням нормального засвоєння мінеральних солей та білків основних пластичних матеріалів, необхідних для побудови кісткових та мозкових тканин. Усе це викликає затримку розвитку нервової та м'язової систем.

            Щоправда, процесі навчання ці функції вдосконалюються й дитина поступово наздоганяє у розвитку своїх ровесників. Тому ще до її вступу до школи можна й потрібно за допомогою спеціальних вправ прискорити розвиток необхідних функцій.

              Особливу увагу в підготовці до школи необхідно приділяти тим малюкам, які не відвідують дитячий садок. Щоденні заняття варто починати, як тільки дитині виповниться 5 років. Нехай вона систематично малює: розфарбовує, перемальовує, малює з натури - не стримуйте її фантазію, але стежте, щоб вона правильно тримала олівець, фломастер, пензлик. Дуже корисно ліпити з пластиліну, вирізати з паперу, тканини чи картону різні фігури ( ножиці повинні бути досить гострими, але із закругленими кінцями). Якщо є конструктор із дрібними деталями, збирайте його разом з дитиною. Вчіть малюка пришивати ґудзики, в'язати гачком, вишивати, але тільки під вашим наглядом! Все це стимулює розвиток дрібних м'язів руки.

             Якщо дитина неправильно вимовляє звуки, слід звернутися до логопеда.

              Спостереження педагогів і психологів показують, що діти, які мають вади у вимові, на письмі також припускаються помилок. Для того, щоб у малюка сформувалася правильна вимова, частіше обговорюйте з ним прочитанні книжки , пропонуйте описати побачене чи скласти оповідання за малюнками.

              Починаючи з січня місяця, один-два рази на тиждень проводьте спеціальні заняття, які готують руку до письма. Можна навчати дошкільнят деяких елементів письма за допомогою спеціального посібника. Сімнадцять елементів, що входять до нього, відтворюються у зменшеному вигляді. Замінити цей посібник можна звичайним зошитом у лінійку.

              Ці вправи навчають тих прийомів та рухів пальців і кісті, за допомогою яких виконуються різні прописи. Крім того, ці заняття сприяють вихованню посидючості, уваги, зосередженості, звички навчатися регулярно і зберігати при цьому відносну непорушність - словом, усього того, чого вимагають у школі.

             На початку кожного заняття потрібно показати дитині на маленькій дошці чи аркуші паперу, як повинні рухатися пальці і кисть при виконанні наступного елемента. Потім відпрацювати цей рух у повітрі разом з дитиною. Після цього можна запропонувати відтворити опрацьований рух, обвівши по пунктирній лінії зразок елемента. Далі доречно провести фізкультхфилинку: нехай дитина кілька разів стисне пальці в кулачок і енергійно розтисне їх.

            Тепер вона повинна самостійно відтворити заданий елемент письма на аркуші паперу.

             Пам'ятайте: 5-6 річна дитина не може без перерви писати довше, ніж 3 хв. Через кожні 2-3 хв роботи - за цей час вона встигає написати 1-2 рядки - робіть перерву, щоб розслабити руки, дати їм відпочити. Разом із дитиною обговоріть її роботу, за красиве, правильне написання елемента похваліть, але зверніть увагу і на помилки. Потім запропонуйте написати ще 1-2 рядки. Коли дитина працює, слідкуйте, щоб вона на поспішала, акуратно виводила лінії

 

Поради батькам

  1.  Для дитини ви - зразок мовлення, адже діти вчаться мови, наслідуючи, слухаючи, спостерігаючи. Ваша дитина обов'язково говоритиме так, як ви.
  2. Дитина успішно засвоює мову в той момент, коли дорослі слухають її, спілкуються з нею, розмовляють. Виявляйте готовність слухати. Якщо роль слухача вас втомлює, якщо ви поспішаєте, не забувайте: терпіння, виявлене вами в дошкільний період, суттєво полегшить ваші проблеми в майбутньому.
  3. Приділяйте дитині якомога більше часу. Саме в дошкільні роки закладаються основи впевненості в собі та успішного мовного спілкування поза сім'єю. Від ступеня раннього мовного розвитку залежатиме подальший процес розвитку дитини в школі.
  4. Не забувайте, що мова та мовлення краще розвиваються в атмосфері спокою, безпеки та любові.
  5. У кожної дитини свій темперамент, свої потреби, інтереси, симпатії та антипатії. Поважайте її неповторність.
  6. Ставте для себе та для дитини реальні завдання. Ведіть і спрямовуйте, але не підштовхуйте.
  7. Забезпечуйте дитині широкі можливості користування кожним із 5 відчуттів: вона повинна бачити, слухати, торкатися руками, куштувати на смак і відчувати різноманітні елементи навколишнього світу.
  8. Допомагайте дитині розвивати дрібну моторику м'язів руки, аби їй було легше опанувати письмо. Для цього необхідно багато вирізати, малювати, зафарбовувати, будувати, складати невеликі за розміром деталі, зображення тощо.
  9. Забезпечуйте всі можливості та умови для повноцінної гри дитини.
  10. Допомагайте дитині осягнути склад числа. Немає необхідності, щоб дитина механічно могла лічити до 100 і більше. Нехай вона рахує до 10-20, але їй вкрай необхідно розуміти, знати, з яких чисел можна скласти 5, а з яких - 7 тощо. Це є основою понятійного розуміння основ арифметики, а не механічного запам'ятовування .
  11. Працюйте з дитиною над розвитком її пам'яті , уваги, мислення. Для цього сьогодні пропонується багато ігор, головоломок, задач у малюнках, лабіринтів тощо в різних періодичних та інших виданнях для дітей.
  12. Запровадьте для дитини вдома єдиний режим і обов'язково дотримуйтеся його виконання всіма членами родини.
  13. Дитина повинна мати вдома певне доручення і відповідати за результат його виконання.
  14. Необхідною умовою емоційно - вольового розвитку дитини є спільність вимог до неї з боку всіх членів родини.
  15. Не завищуйте і не занижуйте самооцінку дитини. Оцінюйте її результати адекватно, і доводьте це до відома.